Трансфери

Файли для завантаження

Файли для завантаження:

  1. Вартість трансферів для круїзних програм 2019 №1 (дата публикації 26.02.2019)
  2. Греція. Ціни на групові трансфери сезону 2019 №2 (дата публикації 14.08.2019)
  3. Греція. Ціни на індивідуальні та VIP трансфери сезону 2019 №10 (дата публикації 12.08.2019)
  4. Греція. Ціни на індивідуальні та VIP трансфери сезону 2020 №1 (дата публикації 06.09.2019)
  5. Таблиця відстаней між населеними пунктами Криту (дата публикації 20.02.2018)

Дитячі крісла на індивідуальних і віп-трансферах надаються безкоштовно.
Просимо повідомляти про необхідність приміткою в заявці або листом на book@tez-tour.com.


VIP-трансфери

Транспорт для VIP-трансферів   CIP-Service в аеропортах Греції

Порядок проведення трансферів (всі види)



Наша компанія надає наступні види трансферів: індивідуальні трансфери - проводяться на таксі (1-3 чол.) І на міні-автобусах (до 14 осіб); VIP-трансфер проводиться на автомобілях представницького класу «Limo» (1-4 чол). Ціна і місткість формується в залежності від типу транспорту і кількості осіб.

I. Зустріч туристів в аеропорту

  • Вийшовши з літака, туристи потрапляють в будівлю аеропорту і проходять паспортний контроль.
  • Після паспортного контролю, туристи отримують багаж на транспортній стрічці.
  1. Туристів, які замовили груповий і індивідуальний трансфер, зустрічають біля виходу з аеропорту представники з табличкою TEZ TOUR. Індивідуальний трансфер на увазі під собою суворе дотримання в один готель без підсадки інших туристів, і не має на увазі обов'язкову наявність супроводжуючого гіда.
  2. Туристам, які замовлять VIP-трансфер, надається послуга - зустріч біля виходу з аеропорту з табличкою з їх ім'ям. VIP-трансфер має на увазі під собою суворе дотримання в один готель без підсадки інших туристів, і не має на увазі обов'язкову наявність супроводжуючого гіда.
  3. Після зустрічі, туристів запрошують на стійку компанії TEZ TOUR при виході з аеропорту, де проходить реєстрація.
  4. Після реєстрації на стійці TEZ TOUR, туристи проходять в автобус, де їм дають інформаційні конверти.
  5. Компанія TEZ TOUR не несе відповідальності за забуті речі в автобусах, про що гіди неодноразово нагадують туристам.
  6. Якщо туристи прилітають не на рейсах компанії TEZ TOUR, прохання повідомляти всі номери рейсів з літерним кодом рейсу. Без цього коду ми не завжди можемо дізнатися час прильоту і відльоту рейсу і, відповідно, не можемо гарантувати своєчасну зустріч туристів.

II. Процес відправки туристів:

  1. За один день до вильоту на Інфостенд компанії TEZ TOUR розміщується інформація про виліт для туристів, які замовили груповий і індивідуальний трансфер, з інформацією про час від'їзду з готелю. Якщо в готелі немає Інфостенд, то інформація про виліт розміщується в інфо книзі TEZ TOUR. Туристам, які замовлять VIP-трансфер, інформація про зворотній вильот доставляється в номер. Час призначається з розрахунку на прибуття в аеропорт до початку реєстрації рейсу, тобто за 2-2,5 години до відльоту рейсу. Туристи, що замовили індивідуальний або VIP-трансфер, за бажанням можуть самі призначити час від'їзду з готелю, в межах допустимого.
  2. У день від'їзду в призначений час прибуває автобус з трансферменом, за умови, що його не затримали туристи з попереднього готелю. Якщо турист вчасно не вийшов на свій трансфер, то трансфермен чекає його близько 5 хвилин, потім бере розписку з рецепції готелю і їде в наступний готель забирати туристів, щоб не запізнитися в аеропорт. Зпізнивші туристи самі добираються в аеропорт за свій рахунок (в цьому випадку компанія не несе відповідальності за їх зворотній виліт).
  3. Після прибуття в аеропорт туристи проходять реєстрацію на рейс, в цьому їм допомагає представник компанії TEZ TOUR в аеропорту. З усіма проблемами треба звертатися саме до нього або до відповідальних осіб компанії ТEZ TOUR в аеропорту.
  4. Якщо турист хоче отримати TAX FREE, то це можна зробити після реєстрації на рейс на стійці "TAX FREE" (в цьому випадку туристи повинні мати при собі придбані речі, паспорт, посадковий талон і чек TAX FREE). Повернення грошей відбувається після паспортного контролю на касі, розташованій поруч з DUTY FREE.
  5. Після реєстрації туристи проходять паспортний контроль.
  6. Після проходження паспортного контролю можна відвідати магазин безмитної торгівлі Duty free.
  7. Після всіх цих процедур туристи сідають на свій рейс і відлітають.

* При переїзді з готелю в готель факс про зворотній вильот відправляється на номер кімнати туристів напередодні ввечері.


Транспорт для індивідуальних трансферів

 
 
 


CIP-Service в аеропортах Греції
 

Бронювання послуг CIP-lounge і Fast Track має бути не менше ніж за 2 дні до вильоту туристів.


Опис послуг CIP-lounge і Fast Track, здійснюваних компанією SWISS PORT (Іракліон, Родос, Афіни, Салоніки)

FAST TRACK після прильоту (ATH / HER / RHO / SKG / GPA)

Зустріч гостей біля трапа літака з іменною табличкою, трансфер від трапа до терміналу на індивідуальному автомобілі (на трансфер поїдуть всі пасажири, які забронювали Fast Track), прискорене проходження аеропортових формальностей, супровід гостей до представників TEZ TOUR і доставка багажу до виходу з аеропорту.

Вартість послуги 80 євро нетто, інфант 0-1.99 років - безкоштовно, дитина 2-11,99 років - 50%.

FAST TRACK при вильоті (ATH / HER / RHO / SKG / GPA)

Супровід від входу в аеропорт консьєржем, прискорена реєстрація на рейс, здача багажу, прискорене проходження аеропортових формальностей, супровід гостей до залу lounge (за доп. Плату), трансфер від терміналу до трапа на індивідуальному автомобілі (на трансфер поїдуть всі пасажири, які забронювали Fast Track ).

Вартість послуги 130 євро нетто, інфант 0-1.99 років - безкоштовно, дитина 2-11,99 років - 50%.

VIP зал "Lounge" (доступний тільки при вильоті з аеропортів ATH / HER / RHO / SKG)

Вартість послуги 60 євро нетто, інфант 0-1.99 років - безкоштовно, дитина 2-11,99 років - 50%.

Тільки бізнес-зал - до 3 годин очікування.

  • Кава / чай / шоколад
  • Закуски (в т.ч. вегетаріанські)
  • Прохолодні напої
  • Безкоштовний доступ Wi-Fi
  • алкоголь
  • Доступ для маломобільних громадян
  • Супутникове TV
  • Інформаційне табло

Список рейсів, які обслуговуються компанією SWISSPORT


Місто вильотуАеропорт прибуття№ рейсуАвіакомпанія
Москва Іракліон (о. Крит) Y7 7747/48 NORD STAR
Москва Іракліон (о. Крит) Y7 7750 NORD STAR
Київ Іракліон (о. Крит) 7W 781/82 WIND ROSE 
Дніпро Іракліон (о. Крит) 7W 3081/82 WIND ROSE 
Софія Іракліон (о. Крит) FB 7362 BULGARIA AIR
Москва Араксос (п-ів Пелопоннес) Y7 7743 NORD STAR
Київ Араксос (п-ів Пелопоннес) 7W786 WIND ROSE 
Москва Родос FV 5747 ROSSIYA
Софія Родос FB 8822 BULGARIA AIR
Софія Санторіні FB 7516 BULGARIA AIR


Опис послуг CIP-lounge і Fast Track Service, здійснюваних компанією GOLDAIR в аеропортах АФІНИ (ATH), САЛОНІКИ (SKG), Іракліон (HER)

Опис і вартість послуг, що надаються компанією GOLDAIR

Список рейсів, які обслуговуються компанією GOLDAIR HANDLING

Місто вильотуАеропорт прибуття№ рейсуАвіакомпанія
Москва Іракліон (о. Крит) A3 490 AEGEAN
Москва Іракліон (о. Крит) SU 2122/2123 AEROFLOT
Москва Іракліон (о. Крит) SU 2126/2127 AEROFLOT
Санкт-Петербург Іракліон(о. Крит) A3 499/498 AEGEAN
Єкатеринбург Іракліон(о. Крит) U6 7005 URAL AIRLINES
Вільнюс Іракліон (о. Крит) S5 3325/3326 SMALL PLANET AIRLINES
Вільнюс Іракліон (о. Крит) S5 3327/3328 SMALL PLANET AIRLINES
Мінск Іракліон (о. Крит) 8117/18 BELAVIA
Таллін Іракліон (о. Крит) MYX 509/10 SMARTLYNX
Рига Іракліон (о. Крит) BT 7747/48 AIRBALTIC
Київ Іракліон (о. Крит) 7W 781/82 WINDROSE
Дніпропетровськ Іракліон (о. Крит) 7W 3081/82 WINDROSE
Київ Іракліон(о. Крит) 5F 411/12 FLY ONE
Софія Іракліон (о. Крит) FB 7362 BULGARIA AIR
Київ Араксос (п-ів Пелопоннес) 7W 786 WINDROSE
Мінск Араксос (п-ів Пелопоннес) 8297/98 BELAVIA
Вільнюс Араксос (п-ів Пелопоннес) S5 3612 SMALL PLANET AIRLINES
Рига Араксос (п-ів Пелопоннес) BT 7730 AIRBALTIC
Таллін Араксос (п-ів Пелопоннес) MYX 581/82 SMARTLYNX
Москва Корфу A3 478 AEGEAN
Таллін Корфу MYX 579 SMARTLYNX
Санкт-Петербург Салоніки A3 529/528 AEGEAN


VIP-трансфери

Транспорт для VIP-трансферів     CIP-Service в аеропортах Греції


Порядок проведення трансферів (всі види)

Наша компанія надає наступні види трансферів: індивідуальні трансфери - проводяться на таксі (1-3 чол.) І на міні-автобусах (до 14 осіб); VIP-трансфер проводиться на автомобілях представницького класу «Limo» (1-4 чол). Ціна і місткість формується в залежності від типу транспорту і кількості осіб.

I. Зустріч туристів в аеропорту

  • Вийшовши з літака, туристи потрапляють в будівлю аеропорту і проходять паспортний контроль.
  • Після паспортного контролю, туристи отримують багаж на транспортній стрічці.
  1. Туристів, які замовили груповий і індивідуальний трансфер, зустрічають біля виходу з аеропорту представники з табличкою TEZ TOUR.
  2. Туристам, які замовлять VIP-трансфер, надається послуга - зустріч біля виходу з аеропорту з табличкою з їх ім'ям.
  3. Після зустрічі, туристів запрошують на стійку компанії TEZ TOUR при виході з аеропорту, де проходить реєстрація.
  4. Після реєстрації на стійці TEZ TOUR, туристи проходять в автобус, де їм дають інформаційні конверти.
  5. Компанія TEZ TOUR не несе відповідальності за забуті речі в автобусах, про що гіди неодноразово нагадують туристам.
  6. Якщо туристи прилітають не на рейсах компанії TEZ TOUR, прохання повідомляти всі номери рейсів з літерним кодом рейсу. Без цього коду ми не завжди можемо дізнатися час прильоту і відльоту рейсу і, відповідно, не можемо гарантувати своєчасну зустріч туристів.

II. Процес відправки туристів:

  1. За один день до вильоту на Інфостенд компанії TEZ TOUR розміщується інформація про виліт для туристів, які замовили груповий і індивідуальний трансфер, з інформацією про час від'їзду з готелю. Якщо в готелі немає Інфостенд, то інформація про виліт розміщується в інфо книзі TEZ TOUR. Туристам, які замовлять VIP-трансфер, інформація про зворотне вильоті доставляється в номер. Час призначається з розрахунку на прибуття в аеропорт до початку реєстрації рейсу, тобто за 2-2,5 години до відльоту рейсу. Туристи, що замовили індивідуальний або VIP-трансфер, за бажанням можуть самі призначити час від'їзду з готелю, в межах допустимого.
  2. У день від'їзду в призначений час прибуває автобус з трансферменом, за умови, що його не затримали туристи з попереднього готелю. Якщо турист вчасно не вийшов на свій трансфер, то трансфермен чекає його близько 5 хвилин, потім бере розписку з рецепції готелю і їде в наступний готель забирати туристів, щоб не запізнитися в аеропорт. Зпізнивші туристи самі добираються в аеропорт за свій рахунок (в цьому випадку компанія не несе відповідальності за їх зворотний виліт).
  3. Після прибуття в аеропорт туристи проходять реєстрацію на рейс, в цьому їм допомагає представник компанії TEZ TOUR в аеропорту. З усіма проблемами треба звертатися саме до нього або до відповідальних осіб компанії ТEZ TOUR в аеропорту.
  4. Якщо турист хоче отримати TAX FREE, то це можна зробити після реєстрації на рейс на стійці "TAX FREE" (в цьому випадку туристи повинні мати при собі придбані речі, паспорт, посадковий талон і чек TAX FREE). Повернення грошей відбувається після паспортного контролю на касі, розташованій поруч з DUTY FREE.
  5. Після реєстрації туристи проходять паспортний контроль.
  6. Після проходження паспортного контролю можна відвідати магазин безмитної торгівлі Duty free.
  7. Після всіх цих процедур туристи сідають на свій рейс і відлітають.

* При переїзді з готелю в готель факс про зворотній вильот відправляється на номер кімнати туристів напередодні ввечері.



Транспорт для індивідуальних трансферів

 
 
 


CIP-Service в аеропортах Греції

Файли для завантаження:

Перетягніть прапор в потрібну точку на карті
OK
На календарі можна вибрати будь-який період вильоту не обмежуючись ± 3 днями, для цього достатньо перейти на вкладку "Період вильоту"
OK