Трансфери

Файли для завантаження

Дитячі крісла (2-6 років) на індивідуальних та віп-трансферах надаються безкоштовно. Інших дитячих крісел немає.
Просимо повідомляти про необхідність приміткою в заявці або листом на book@teztour.com.ua.

Інформація про трансфери в Туреччині

Одразу при виході з аеропорту Анталії чекає гід з табличкою TEZ TOUR
Стійка TEZ TOUR в аеропорту Анталії (всередині на вильоті)
Стійка TEZ TOUR в аеропорту Анталії (зовні на прильоті)


VIP-трансфери

Групові та індивідуальні трансфери

Туристи з тваринами на групові трансфери не допускаються!


Порядок проведення трансферів (всі види)

Зустріч туристів в аеропорту

  • Вийшовши з літака, туристи потрапляють в будівлю аеропорту та проходять паспортний контроль.
  • Спускаються на перший поверх, де отримують багаж на транспортній стрічці.
  • При виході з аеропорту проводиться митний контроль. Зазвичай туристи проходять його практично без перевірки, але деяких можуть вибірково перевірити.

Туристам, які замовили індивідуальний трансфер, необхідно підійти до стійки TEZ TOUR. Туристам, які замовили VIP-трансфер, необхідно звернутися до представника з табличкою TEZ TOUR. Також надається послуга - зустріч біля виходу з аеропорту з іменною табличкою (обов'язково інформувати листом про необхідність зустрічі з іменною табличкою).

Компанія TEZ TOUR не несе відповідальності за забуті речі в автобусах, про що гіди неодноразово нагадують туристам.

Індивідуальний трансфер означає суворе слідування в один готель без підсадки інших туристів з супроводжуючим гідом.

На звичайні індивідуальні трансфери надаються мікроавтобуси з кондиціонером. Легкові автомобілі або будь-який інший транспорт потрібно замовляти заздалегідь.

Якщо туристи прилітають не на рейсах Компанії TEZ TOUR, прохання повідомляти всі номери рейсів з буквеним кодом рейсу. Без цього коду ми не завжди можемо дізнатися час прильоту і відльоту рейсу і, відповідно, не можемо гарантувати своєчасну зустріч туристів.

Після прибуття в аеропорт Анталії, Даламана, Бодрума, Ізміра

Після прибуття в аеропорт Анталії, Даламана, Бодрума, Ізміра відразу пройдіть на паспортний контроль. Далі дотримуйтесь покрокової інструкції:

  1. Пройдіть паспортний контроль (пред'являється закордонний паспорт, діючий не менше чотирьох місяців з дня початку туру).
  2. Отримайте свій багаж. На моніторах над стрічками для багажу вказано той рейс, багаж з якого буде видаватися на даній стрічці.
    Не отримавши багаж, не слід виходити із зони митного контролю.
    При отриманні пошкодженого багажу або його втрати, також не слід виходити з митної зони, необхідно звернутися в HAVAS, CELEBI, TGS LOST & FOUND (офіс загублених речей) та скласти акт про пошкодження або втрату свого багажу. Негабаритний багаж (візочки і т.п.) видається в пункті отримання нестандартного багажу, а не на стрічці для отримання стандартного багажу.
  3. Вийдіть з аеропорту, підійдіть до стійки TEZ TOUR (Стійка TEZ TOUR розташовується навпроти виходу з аеропорту).
  4. Дізнайтеся номер вашого автобуса для трансферу. Для цього на стійці віддайте ваш ваучер (1 екземпляр) представнику TEZ TOUR.
  5. Пройдіть на стоянку, знайдіть потрібний вам автобус для трансферу (номера автобусів вказані на лобовому склі), відмітьтеся у представника TEZ TOUR, супроводжуючого автобус, назвавши ваше прізвище, покладіть багаж в багажне відділення автобуса.
  6. Уважно прослухайте інформацію, яку супроводжуючий (трансфермен) повідомить по дорозі в готель. Також супроводжуючий (трансфермен) проінформує вас про час зустрічі з вашим готельним гідом.


Після прибуття в новий аеропорт Стамбула (İstanbul Yeni Havalimanı)

Після проходження паспортного контролю ви побачите конвеєр для багажу. Після отримання багажу зверніться до виходу із зони прильоту і поверніть направо; пройшовши приблизно 50 метрів, ви побачите стійку транспортою компанії BY COACH TRAVEL (див. схему нижче). На стійці буде стояти табличка TOURISTALIA, пред'явіть співробітнику свій паспорт і ваучер, далі вас проводять до вашого трансферу. У разі необхідності зв'язуйтеся з представником TOURISTALIA за номером +90 505 021 53 81.

Перед посадкою в автобус в обов'язковому порядку повідомте представнику TOURISTALIA, який вас зустрічає, ваш номер телефону, який активний на території Туреччини (з підключеним смс-роумінгом). Номер необхідний для зв'язку з готельним гідом, організації туристичних програм, контролю зворотних вильотів і відправки інформації про трансфер.

Час очікування групового трансферу - 1 година 30 хвилин з моменту посадки літака, час очікування індивідуального трансферу - 1 година 45 хвилин з моменту посадки літака. Груповий трансфер здійснюється на автобусі, черговість заїзду в готелі визначається їх розташуванням. Індивідуальний трансфер здійснюється без заїзду в інші готелі.

Місце зустрічі в новому аеропорту Стамбула


Після прибуття в аеропорт Стамбула ім. Сабіха Гёкчен

Після проходження паспортного контролю ви побачите конвеєр для багажу. Після отримання багажу зверніться до виходу з аеропорту, на вулиці вас зустріне гід з табличкою TOURISTALIA. У разі необхідності зв'язуйтеся з представником TOURISTALIA за номером: +90 (505) 021 53 81.

Перед посадкою в автобус в обов'язковому порядку повідомте представнику TOURISTALIA, який вас зустрічає, ваш номер телефону, який активний на території Туреччини (з підключеним смс-роумінгом). Номер необхідний для зв'язку з готельним гідом, організації туристичних програм, контролю зворотних вильотів і відправки інформації про трансфер.

Час очікування групового трансферу - 1 година 30 хвилин з моменту посадки літака, час очікування індивідуального трансферу - 1 година 45 хвилин з моменту посадки літака. Груповий трансфер здійснюється на автобусі, черговість заїзду в готелі визначається їх розташуванням. Індивідуальний трансфер здійснюється без заїзду в інші готелі.

Процес відправки туристів :

  • За день до відльоту на груповий трансфер відсилаються факси в готелі, на яких вказано час від'їзду з готелю. Персонал готелю розміщує ці факси на інфо-бордах TEZ TOUR.
    Для туристів, які замовили індивідуальний трансфер, висилаються факси на номер кімнати туристів. Час призначається з розрахунку на прибуття в аеропорт до початку реєстрації рейсу, тобто за 2-2,5 години до відльоту рейсу. Туристи, які замовили індивідуальний трансфер, за бажанням можуть самі призначати час від'їзду з готелю, в межах розумного.
  • У день від'їзду в призначений час прибуває автобус з гідом, за умови, що його не затримали туристи з попереднього готелю. Якщо турист вчасно не вийшов на свій трансфер, то гід чекає його деякий час і їде в наступний готель забирати туристів, щоб не запізнитися в аеропорт. Запізнілі туристи самі добираються в аеропорт.
  • Після прибуття в аеропорт туристи проходять митний контроль і реєстрацію на рейс, в цьому їм допомагає представник компанії TEZ TOUR в аеропорту. З усіма проблемами треба звертатися саме до нього.
  • Після реєстрації туристи піднімаються на другий поверх і проходять паспортний контроль.
  • При бажанні можна відвідати магазин безмитної торгівлі Duty free.
  • Після всіх цих процедур туристи сідають на свій рейс і відлітають.

При переїзді з готелю в готель факс відправляється на номер кімнати туристів напередодні ввечері.


Транспорт для VIP-трансферів

 
 
 
 
 
 

Автобуси для групових трансферів і міні-автобуси для індивідуальних трансферів

 
 
 
 
       


CIP Service в аеропорту Анталії

CIP Service в аеропорту Анталії

Приліт

  • Зустріч у трапа літака з іменною табличкою представником СIP Терміналу.
  • Трансфер на VIP автомобілі до CIP Терміналу.
  • Доставка багажу пасажирів співробітником CIP Терміналу.
  • Паспортний контроль здійснюється персоналом СIP Терміналу.
  • Харчування та напої: пропонуються легкі закуски, безалкогольні (холодні/гарячі) й алкогольні напої.
  • Безлімітний бездротовий інтернет (wireless).
  • При необхідності персонал CIP Терміналу допоможе пасажирам здійснити покупки в магазині Duty Free.
  • Після завершення всіх формальностей персонал CIP Терміналу проводить пасажирів до представника TEZ TOUR.

Виліт

  • Сервіс починається із зустрічі пасажирів біля входу в CIP Термінал персоналом CIP Терміналу.
  • Персонал CIP Терміналу допоможе пасажирам пройти огляд багажу і ручної поклажі.
  • Персоналом CIP Терміналу оформиться реєстрація квитків на літак.
  • Паспортний контроль здійснюється персоналом СIP Терміналу.
  • Харчування та напої: пропонуються легкі закуски, безалкогольні (холодні/гарячі) й алкогольні напої.
  • Послуги дитячої кімнати для немовлят.
  • Для дітей пропонується дитяча ігрова кімната.
  • При необхідності персонал CIP Терміналу допоможе пасажирам здійснити покупки в магазині Duty Free.
  • Безлімітний бездротовий інтернет (wireless).
  • Після оголошення посадки, трансфер пасажирів на VIP автомобілі до трапа літака.

Вартість послуги:

  • Для прилітаючих пасажирів - 220 € (нетто) з однієї особи.
  • Для вилітаючих пасажирів - 220 € (нетто) з однієї особи.
  • Інфант (0-1,99) - безкоштовно.
  • Діти (2-5,99) - знижка 50%.

Послуга надається тільки для туристів, які замовляють індивідуальний або ВІП-трансфер.

Якщо пасажири по заброньованій заздалегідь заявці не прилітають/не вилітають зазначеним рейсом з яких-небудь причин, і замовник мінімум за 12 години до вильоту/прильоту про скасування заявки не попереджає СIP персонал письмово, в такому разі оплачена сума заявки не повертається назад (оформляється як no show) і не переноситься на іншу заявку.


Fast Track в аеропорту Анталії

Приліт

  • Зустріч біля входу в будівлю аеропорту (термінал (Т1 і T2) або біля виходу з рукава.
  • Сприяння в швидкому і безперешкодному проходженні паспортного контролю.
  • У разі необхідності оформлення візи позачергово (віза за окрему плату).

Виліт

  • Зустріч біля входу в аеропорт з іменною табличкою (термінал (Т1 і T2).
  • Спеціальний вхід.
  • Швидкий огляд багажу і ручної поклажі.
  • Швидка реєстрація квитків.
  • Паспортний контроль без очікування черги.
  • Послуги Duty Free.

Зустріч пасажирів перед входом в аеропорт (фото місця зустрічі нижче). Вхід в еропорт через окремий CIP вхід. Здійснюється окремий і швидкий огляд багажу і ручної поклажі, реєстрація квитків проводиться на спеціальних стійках реєстрації без очікування черги. Потім здійснюється Priority окремий другий огляд ручної поклажі. Здійснивши паспортний контроль в Priorıty кабінах для CIP пасажирів без очікування черги, послуга Fast Direct завершиться біля входу в сектор для посадки в літак.

Вартість послуги (нетто) (на одну особу):

  • В один бік - 75 € нетто.
  • Інфант (0-1,99) - безкоштовно.

Послуга надається тільки для туристів, які замовляють індивідуальний або ВІП-трансфер.

Сервіс в СIP-салоні

  • Гарячі напої (різні чаї, кава),
  • Холодні напої (кола, фанта, спрайт, гaзірованная вода, фруктові соки),
  • Зелень для салату, морква, помідор, огірок,
  • Твердий сир, оливки,
  • Кекси (міні кекс з какао, міні кекс з родзинками, міні кекс з фруктами),
  • Десерт (міні пончик, міні яблучний пиріг),
  • Класичний сандвіч з сиром, сандвіч з тунцем, сандвіч з куркою,
  • Фрукти (3 види в залежності від сезону).

У CIP салоні: TV, Wireless, комп'ютер, монітор з докладною інформацією про приліт/виліт, зона для паління.

Вартість послуги (нетто) (на одну особу):

  • Сервіс в CIP-салоні - 25 €.
  • Інфант (0-1,99) - безкоштовно.
 
 
 

Перетягніть прапор в потрібну точку на карті
OK
На календарі можна вибрати будь-який період вильоту не обмежуючись ± 3 днями, для цього достатньо перейти на вкладку "Період вильоту"
OK