Трансфери

Файли для завантаження

Файли для завантаження:

  1. Ціни на групові, індивідуальні та VIP трансфери 2019-2020 №8 (дата публікації 30.07.2019)
  2. Безкоштовні VIP-трансфери 2019-2020. Анталія (дата публікації 24.09.2019)
  3. Трансфери по акції "Комфорт +" 2019-2020 (дата публікації 22.07.2019)

Дитячі крісла (2-6 років) на індивідуальних і віп-трансферах надаються безкоштовно. Інших дитячих крісел немає.
Просимо повідомляти про необхідність приміткою в заявці або листом на book@tez-tour.com.

Інформація про трансфери в Туреччині

Відразу при виході з аеропорту стоїть гід з табличкою TEZ TOUR

Стійка TEZ TOUR в аеропорту Анталії (всередині на вильоті)

Стійка TEZ TOUR у аеропорту Анталії (зовні на приліт)

VIP-трансфери:

Групові та індивідуальні трансфери:

Туристи з тваринами на групові трансфери не допускаються!

Порядок проведення трансферів (всі види)

Зустріч туристів в аеропорту

  • Вийшовши з літака, туристи потрапляють в будівлю аеропорту і проходять паспортний контроль.
  • Спускаються на перший поверх, де отримують багаж на транспортній стрічці.
  • При виході з аеропорту проводиться митний контроль. Зазвичай туристи проходять його практично без перевірки, але деяких можуть вибірково перевірити.

Туристам, які замовлять індивідуальний трансфер, необхідно підійти до стійці TEZ TOUR. Туристам, які замовлять VIP-трансфер, необхідно звернутися до представника з табличкою TEZ TOUR. Також надається послуга - зустріч біля виходу з аеропорту з іменною табличкою (обов'язково інформувати листом про необхідність зустрічі з іменною табличкою).

Компанія TEZ TOUR не несе відповідальності за забуті речі в автобусах, про що гіди неодноразово нагадують туристам.

Індивідуальний трансфер на увазі під собою суворе слідування в один готель без підсадки інших туристів, і не має на увазі обов'язкову наявність супроводжуючого гіда.

На звичайні індивідуальні трансфери надаються мікроавтобуси з кондиціонером. Легкові автомобілі або будь-який інший транспорт потрібно замовляти заздалегідь.

Якщо туристи прилітають не на рейсах Компанії TEZ TOUR, прохання повідомляти всі номери рейсів з літерним кодом рейсу. Без цього коду ми не завжди можемо дізнатися час прильоту і відльоту рейсу і, відповідно, не можемо гарантувати своєчасну зустріч туристів.

Процес відправки туристів:

  • За день до відльоту на груповий трансфер відсилаються факси в готелі, на яких написано час від'їзду з готелю. Персонал готелю розміщує ці факси на інфо-бордах TEZ TOUR.
  • Для туристів, які замовили індивідуальний трансфер, висилаються факси на номер кімнати туристів. Час призначається з розрахунку на прибуття в аеропорт до початку реєстрації рейсу, тобто за 2-2,5 години до відльоту рейсу. Туристи, що замовили індивідуальний трансфер, за бажанням можуть самі призначати час від'їзду з готелю, в межах розумного.
  • У день від'їзду в призначений час прибуває автобус з гідом, за умови, що його не затримали туристи з попереднього готелю. Якщо турист вчасно не вийшов на свій трансфер, то гід чекає його деякий час і їде в наступний готель забирати туристів, щоб не запізнитися в аеропорт. Запізнилися туристи самі добираються в аеропорт.
  • Після прибуття в аеропорт туристи проходять митний контроль і реєстрацію на рейс, в цьому їм допомагає представник компанії TEZ TOUR в аеропорту. З усіма проблемами треба звертатися саме до нього.
  • Після реєстрації туристи піднімаються на другий поверх і проходять паспортний контроль.
  • При бажанні можна відвідати магазин безмитної торгівлі Duty free.
  • Після всіх цих процедур туристи сідають на свій рейс і відлітають.

VIII. При переїзді з готелю в готель факс відправляється на номер кімнати туристів напередодні ввечері.


Транспорт для VIP-трансферів

 
 
 
 
 
 

Автобуси для групових трансферів і міні-автобуси для індивідуальних трансферів

 
 
 
 
       

CIP Service в аеропорту Анталії

CIP Service в аеропорту Анталії


Приліт

  • Зустріч біля трапу літака з іменною табличкою представником СIP Терміналу.

  • Трансфер на VIP автомобілі до CIP Терміналу.

  • Доставка багажу пасажирів співробітником CIP Терміналу.

  • Паспортний контроль здійснюється персоналом СIP Терміналу.

  • Харчування і напої: пропонуються легкі закуски, безалкогольні (холодні / гарячі) і алкогольні напої.

  • Безлімітний безпровідний інтернет (wireless).

  • При необхідності персонал CIP Терміналу допоможе пасажирам здійснити покупки в магазині Duty Free.

  • Після завершення всіх формальностей персонал CIP Терміналу проводить пасажирів до представника TEZ TOUR.

Виліт

  • Сервіс починається із зустрічі пасажирів біля входу в CIP Термінал персоналом CIP Терміналу.

  • Персонал CIP Терміналу допоможе пасажирам пройти огляд багажу і ручної поклажі.

  • Персоналом CIP Терміналу оформиться реєстрація квитків на літак.

  • Паспортний контроль здійснюється персоналом СIP Терміналу.

  • Харчування і напої: пропонуються легкі закуски, безалкогольні (холодні / гарячі) і алкогольні напої.

  • Послуги дитячої кімнати для грудних дітей.

  • Для дітей пропунується дитяча ігрова кімната.

  • При необхідності персонал CIP Терміналу допоможе пасажирам здійснити покупки в магазині Duty Free.

  • Безлімітний безпровідний інтернет (wireless).

  • Після оголошення посадки, трансфер пасажирів на VIP автомобілі до трапа літака.

Вартість послуги:

  • Для пасажирів, що прилітають - 220 € (нетто) з однієї людини.
  • Для пасажирів, що вилітають - 220 € (нетто) з однієї людини.
  • Інфант (0-1,99) - безкоштовно.
  • Діти (2-5,99) - знижка 50%.

Послуга надається тільки для туристів, які замовляють індивідуальний або ВІП-трансфер.

Якщо пасажири по заброньованої заздалегідь заявці не прилітають / не вилітають зазначеним рейсом з якихось причин, і замовник мінімум за 12 години до вильоту / прильоту про скасування заявці не попереджає СIP персонал письмово, в цьому випадку сплачена сума заявки; не повертається назад (оформляється як no show) і не переноситься на іншу заявку.


Fast Track в аеропорту Анталії

Приліт

  • Зустріч біля входу в будівлю аеропорту (термінал (Т1 & T2) або біля виходу з рукава.
  • Сприяння в баскому коні й безперешкодному проходженні паспортного контролю.
  • У разі необхідності оформлення візи поза чергою (віза за окрему плату).

Виліт

  • Зустріч біля входу в аеропорт з іменною табличкою (термінал (Т1 & T2).

  • Спеціальний вхід.

  • Швидкий огляд багажу і ручної поклажі.

  • Швидка реєстрація квитків.

  • Паспортний контроль без очікування черги.

  • Послуги Duty Free.

Зустріч пасажирів перед входом в аеропорт (фото місця зустрічі нижче). Вхід в аеропорт через окремий CIP вхід. Здійснюється окремий і швидкий огляд багажу і ручної поклажі, реєстрація квитків проводиться на спеціальних стійках реєстрації без очікування черги. Потім здійснюється Priority окремий другий огляд ручної поклажі. Здійснивши паспортний контроль в Priorıty кабінах для CIP пасажирів без очікування черги, послуга Fast Direct завершиться біля входу в сектор для посадки в літак.

Вартість послуги (нетто) (на одну людину):

  • В одну сторону - 75 € нетто.
  • Діти (2-5,99) - 65 € нетто
  • Інфант (0-1,99) - безкоштовно.

Послуга надається тільки для туристів, які замовляють індивідуальний або ВІП-трансфер.

Сервіс в СIP-салоні

  • Гарячі напої (різні чаї, кава),

  • Холодні напої (кола, фанта, спрайт, гaзірованная вода, фруктові соки),

  • Зелень для салату, морква, помідор, огірок,

  • Твердий сир, оливки,

  • Кекси (міні кекс з какао, міні кекс з родзинками, міні кекс з фруктами),

  • Десерт (міні пончик, міні яблучний пиріг),

  • Класичний сандвіч з сиром, сандвіч з тунцем, сандвіч з куркою,

  • Фрукти (3 види в залежності від сезону).

У CIP салоні: TV, Wireless, комп'ютер, монітор з докладною інформацією про приліт / виліт, зона для паління.

Вартість послуги (нетто) (на одну людину):

  • Сервіс в CIP-салоні - 43 €.
  • Інфант (0-1,99) - безкоштовно.

 
 
 

Індивідуальні трансфери для українського ринку

  1. Ціни на індивідуальні та групові трансфери 2016 №4 (дата публикації 30.11.2016)
  2. Трансфери по Україні
  3. Ціни на VIP-трансфери 2016 №1 (дата публикації 04.07.2016)

Перетягніть прапор в потрібну точку на карті
OK
На календарі можна вибрати будь-який період вильоту не обмежуючись ± 3 днями, для цього достатньо перейти на вкладку "Період вильоту"
OK