Трансфери

Файли для завантаження і важлива інформація

Файли для завантаження:

  1. Ціни на VIP-трансфери 2019-2020 №1  (дата публикації 05.07.2019)
  2. Ціни на трансфери 2019-2020 №5  (дата публикації 08.10.2019)
  3. Розклад поромів на острови 2018-2019 (дата публикації 24.08.2018)

Заміна прізвищ при виписаних квитках на внутрішній переліт здійснюється зі штрафом 100%.

Важлива інформація для туристів, які прилітають в аеропорт Бангкока (Суварнабхумі)

Змінилися правила подачі та паркування туристичних автобусів. Автобуси викликаються з парковки АТТА (10-15 хвилин їзди від терміналу) тільки після того, як зібрана вся група. Час перебування автобуса на парковці перед терміналом обмежена 30 хвилинами.

Змінилися правила зустрічі в зоні прильоту міжнародних рейсів на 2-му поверсі - допускається тільки один представник компанії, який може тримати тільки одну табличку TEZ TOUR. Зустріч з іменними табличками на 2-му поверсі в даний час неможлива. З іменними табличками можна зустрічати за межами «Зони зустрічі» (за умови, що заброньовано трансфер).


Важлива інформація для туристів, які прилітають на Пхукет

Просимо звернути увагу на алгоритм дій туристів при зустрічі в аеропорту Пхукета.

  • Після отримання багажу туристи виходять з будівлі аеропорту СУВОРО в вихід №3 (GATE 3). Тільки на цьому виході їх зустрічає представник в формі TEZ TOUR і з табличкою TEZ TOUR.
  • У разі непередбачених обставин турист може зателефонувати в службу підтримки (+66 89 866 20 49; з місць. Номера: 0 89 866 20 49) або звернутися до співробітників аеропорту з проханням зробити подібний дзвінок для отримання подальших рекомендацій.

Туристи з тваринами на групові трансфери не допускаються!

З 1 жовтня 2014 року для туристів, які подорожують в Паттайї або на Пхукет з дітьми, на індивідуальних трансферах в мікроавтобусах (Toyota Commuter або подібних) надається безкоштовна послуга «Дитяче крісло». На інших типах транспортних засобів надання крісла неможливо.

Умови надання:
Вік дітей - від 0 до 7 років.
В примітках ваучера обов'язково вказувати "baby car seat" і вік дитини.

Порядок проведення трансферів (всі види)

Гіди TEZ TOUR в аеропорту

I. Зустріч туристів в аеропорту

  • Вийшовши з літака, туристи потрапляють в будівлю аеропорту і проходять паспортний контроль.
  • Отримують багаж на транспортній стрічці.

  • При виході з із зони прильоту проводиться митний контроль. Зазвичай туристи проходять його практично без перевірки, але деяких можуть вибірково перевірити.

  • Після виходу із зони митного контролю потрібно звернутися до представників з табличкою TEZ tour


II. Туристам, які замовлять VIP-трансфер, послуга надається на індивідуальному транспортному засобі ВІП-класу, згідно броні. Також надається послуга - зустріч біля виходу з аеропорту з іменною табличкою (обов'язково інформувати листом про необхідність зустрічі з іменною табличкою).

III. Індивідуальний трансфер на увазі під собою суворе слідування в один готель з можливою підсадки інших туристів і не має на увазі обов'язкову наявність супроводжуючого гіда.

IV. На звичайні індивідуальні трансфери надаються мікроавтобуси з кондиціонером. Легкові автомобілі або будь-який інший транспорт потрібно замовляти заздалегідь.

V. Якщо туристи прилітають не на рейсах Компанії TEZ TOUR, прохання повідомляти всі номери рейсів з літерним кодом рейсу. Без цього коду ми не завжди можемо дізнатися час прильоту і відльоту рейсу і, відповідно, не можемо гарантувати своєчасну зустріч туристів.

VI. Туристи, що прямують на острови через аеропорт Бангкока, після проходження паспортного контролю і отримання багажу також звертаються до представників TEZ TOUR. Якщо туристи самі змінюють внутрішній рейс, про це потрібно попередити представників компанії, для своєчасного надання трансферу в регіоні прибуття.

VII. Процес відправки туристів:

  • За день до відльоту (після 20:00) для групових та індивідуальних трансферів інформація щодо часу від'їзду з готелю повідомляється готельним гідом за допомогою мобільного зв'язку, смс-повідомлення або в кімнати туристів.
  • Також час трансферу можна дізнатись за телефоном гарячої лінії. Час призначається з розрахунку на прибуття в аеропорт до початку реєстрації рейсу за 3-4 години до відльоту рейсу.
  • У день від'їзду в призначений час прибуває автобус з гідом, за умови, що його не затримали туристи з попереднього готелю. Якщо турист вчасно не вийшов на свій трансфер, то гід чекає його деякий час і їде в наступний готель забирати туристів, щоб не запізнитися в аеропорт. Зпізнивші туристи самостійно добираються в аеропорт.
  • Після прибуття в аеропорт представники компанії TEZ TOUR супроводжують туристів до стійок реєстрації. Туристи самостійно проходять реєстрацію на рейс.
  • Після реєстрації туристи проходять паспортний контроль.
  • При бажанні можна відвідати магазин безмитної торгівлі Duty free.
  • Після всіх цих процедур туристи сідають на свій рейс і відлітають.

VIII. При переїзді з готелю в готель інформація розміщується на інформаційному стенді або в інформаційній книзі в готелі напередодні ввечері.

IX. Всю інформацію про час трансферу туристи можуть уточнити або отримати у готельних гідів або за телефоном гарячої лінії: Паттайя, Бангкок і о. Самуї +66 81 151 88 44; о. Пхукет +66 89 866 20 49.

Компанія TEZ TOUR не несе відповідальності за забуті речі в автобусах, про що гіди неодноразово нагадують туристам.

CIP-сервіс в аеропортах Таїланду

Файли для завантаження:

  1. CIP-сервіс в аеропортах Таїланду (дата публикаціїї 24.08.2018)

Транспорт для трансферів

Автомобілі для VIP-трансферів

 
 
 

Мікроавтобуси для індивідуальних трансферів

 
 

Автобуси для групових трансферів

 
   

Перетягніть прапор в потрібну точку на карті
OK
На календарі можна вибрати будь-який період вильоту не обмежуючись ± 3 днями, для цього достатньо перейти на вкладку "Період вильоту"
OK