Страхування

Страхування туристів, які подорожують на Мальдіви

Файли для завантаження:

  1. Генеральний договір страхування подорожуючих за кордоном України (дата публикації 02.01.2018)

    Комплексний страховий захист клієнтів компанії TEZ TOUR забезпечує страхова компанія «Європейське туристичне страхування» - єдина в Україні страхова компанія зі спеціалізацією в сегменті туристичного страхування
      «Європейське туристичне страхування» є однією з провідних міжнародних компаній туристичного страхування. Асистує, яка надає весь спектр послуг закладених в програми страхування СК «Європейське туристичне страхування» 24 години на добу в будь-якому куточку земної кулі, є найбільша асистуюча компанія в світі «Euro-Center Holding SE».



Які послуги включає Ваш страховий поліс
  

Поліс страхування включає в себе наступні послуги:

 

Медичні витрати
- Організація і оплата вартості невідкладної допомоги;
- Організація і оплата послуг по стаціонарному лікуванню (діагностика, консультації лікарів, лікування);
- Медикаментозне забезпечення;
Витрати по медичному транспортуванню
Витрати на екстрену стоматологічну допомогу
Репатріація тіла в разі смерті Застрахванного


 Умови та повний перелік послуг за програмою страхування туристів  тут .

Страхова сума за програмою страхування на кожну застраховану особу:

По страхуванню Медичних витрат становить - 30 000 дол.США

По страхуванню від Нещасного випадку становить - 3 000 дол.США


Що робити, якщо в поїздці ви захворіли:

 При настанні страхової події, яке вимагає медичної допомоги (внаслідок нещасного випадку, захворювання, нанесення шкоди третім особам) Вам необхідно:

  1. Зв'язатися з цілодобовим центром допомоги Асистуючої компанії за номером екстреного виклику (також номер екстреного виклику зазначено у Вашому страховому полісі):

+420 221 860 652  (Euro-Center Holding SE)

     або по e-mail: help@euro-center.com

        2. Повідомити наступну інформацію:

  • Ваше прізвище та ім'я
  • Номер контактного телефону
  • Ваше місцезнаходження (країна, місто, готель і т.п.)
  • Номер страхового поліса (свідоцтва)
  • Дату початку і закінчення дії поліса
  • Опишіть подію і повідомте, яка допомога необхідна

Якщо такий телефонний дзвінок неможливо здійснити з об'єктивних причин до моменту отримання лікарської допомоги, Вам необхідно звернутися до найближчого медичного закладу або до сертифікованого лікаря за допомогою і обов'язково пред'явити Ваш Страховий поліс. Оплатити, якщо буде потрібно, надані медичні послуги.


ВАЖЛИВО! У разі стаціонарного лікування необхідно обов'язково повідомити асистуючу компанію та узгодити витрати протягом 48 годин з моменту госпіталізації або амбулаторного лікування, але обов'язково до моменту оплати послуг.

Страхування витрат у разі скасування поїздки

Додатково Ви можете придбати поліс СК «Європейське туристичне страхування» зі страхування фінансових ризиків, пов'язаних з відмовою або перериванням туристичної поїздки.

За цих Правил, Страховими випадками за програмою "Страхування фінансових ризиків, пов'язаних з відмовою або перериванням туристичної поїздки" є наступні події, що відбулися в період дії Договору страхування і після оплати вартості туру:


  Неможливості здійснити заздалегідь оплачену поїздку в випадках:

  1. Неотримання в'їзної візи Застрахованою особою (або кимось з членів його сім'ї, які вказані в договорі на туристичне обслуговування);
  2. Затримка у видачі в'їзної візи Застрахованою особою (або кимось з членів його сім'ї, які вказані в договорі на туристичне обслуговування);
  3. Видача візи Застрахованій особі (або члену його родини) на інші терміни, ніж подавалося клопотання, в результаті чого раніше заброньоване подорож стало неможливим;
  4. Травми будь-якої складності, якщо є медичні показання щодо заборони подорожей і необхідності лікування;
  5. Запізнення на рейс з України для здійснення заброньованої подорожі, в зв'язку з нещасним випадком або дорожньо-транспортною пригодою;
  6. Смерть, раптовий розлад здоров'я Застрахованої особи або членів його сім'ї;
  7. Знищення нерухомого майна Застрахованої особи внаслідок пожежі, впливу навколишнього середовища, навмисних або ненавмисних дій третіх осіб;

Дострокове переривання поїздки в випадках:

  1. Смерть, нещасний випадок, раптовий розлад здоров'я Застрахованої особи або члена його сім'ї;
  2. Знищення нерухомого майна Застрахованої особи внаслідок пожежі, впливу навколишнього середовища, або ненавмисних дій третіх осіб з нанесенням збитку;
  3. Запізнення рейсу, на якому Застрахована особа прибула в Україну, в зв'язку з нещасним випадком, що спричинило за собою запізнення на подальший внутрішній переїзд до місця проживання застрахованої особи, якщо він також заброньований і разом оплачений частиною загальної подорожі, безпосередньо до постійного місця проживання.

  Умови та повний перелік послуг за програмою страхування витрат у разі скасування поїздки тут


Страхування витрат, пов'язаних зі скасуванням поїздки за кордон, оплачується окремо:

Страхова сума (дол.США за тур) Страхова премія (дол.США за тур)
До 1000 15
1001 - 2000 25
2001 - 3000 50
Більше 3001 (за кожні 500) +10
   Максимальна страхова сума - 10,000 дол.США на кожного застрахованого

За програмою страхування фінансових ризиків, пов'язаних з відмовою або перериванням туристичної поїздки діє безумовна франшиза в розмірі 10%
  Страхування витрат у разі скасування поїздки починає діяти за 180 днів до початку туру, і закінчує діяти в день закінчення поїздки.

  Договір страхування витрат, пов'язаних зі скасуванням поїздки за кордон, полягає не пізніше, ніж за 7 календарних днів до дати початку туру (не рахуючи дату вильоту).

  На страхування не приймаються особи віком старше 75 років (станом на дату початку подорожі).


Що робити, якщо не можете здійснити заплановану поїздку

Якщо Ви не можете здійснити заплановану поїздку по одній з перерахованих вище причин, а також у випадках, коли Ви змушені перервати вже почавшу поїздку або затриматися в поїздці, будь ласка, як можна швидше, протягом 24 годин з моменту настання страхової події (без урахування вихідних і святкових днів) повідомте в СК «Європейське туристичне страхування» про страховий випадок по телефону:

+38 044 299 78 87   либо   Онлайн сервіс

(В робочий час з 09.00 до 18.00 за Київським часом, в п'ятницю - до 17.00)

При зверненні обов'язково вкажіть:
    - характер і обставини страхової події;
    - назва, адреса та реквізити суб'єкта туристичної діяльності, який організовував поїздку;
    - дату виїзду;
    - вартість подорожі, суму сплачених суб'єкту туристичної діяльності засобів.

Для отримання страхового відшкодування Вам необхідно протягом 30 календарних днів від дати настання страхового випадку (скасування або переривання поїздки) надати в страхову компанію всі необхідні документи, які підтверджують причину настання страхового випадку та розмір завданого Вами збитку. Страхова компанія відшкодує Вам фактично понесені витрати на придбаний тур відповідно до договору на туристичне обслуговування за вирахуванням сум, повернутих туроператором.


Повний перелік необхідних документів Ви можете переглянути тут.

Ви також можете скористатися сервісом Страхове відшкодування онлайн.. При цьому, будь ласка, зверніть увагу, що виплата страхового відшкодування може бути проведена тільки після отримання оригіналів Ваших документів.

Контакти

З усіх додаткових питань Ви можете звернутися за тел. +38 044 220 00 07 (пн пунктів. 9: 00-18: 00) або на сайті  www.erv.ua

ПрАТ «Європейське туристичне страхування»
Адреса: вул. Спаська, 5, оф. 15, 04071 Київ, Україна
тел .: +38 044 220 00 07, факс: +38 044 569 84 11
e-mail:  info@erv.ua
www.erv.ua

Перетягніть прапор в потрібну точку на карті
OK
На календарі можна вибрати будь-який період вильоту не обмежуючись ± 3 днями, для цього достатньо перейти на вкладку "Період вильоту"
OK