Трансфери

Інформація про трансфери у Франції

Зустрічі регулярних рейсів в Парижі

  • Туристів, які прилітають регулярними рейсами в Париж, зустрічають представники (водії) з табличкою TEZ TOUR / CIT FRANCE (не в формі TEZ TOUR).
  • Якщо з яких-небудь причин туристи не зустрілися з представником, необхідно звернутися по телефону підтримки туристів в Парижі +33 783 87 82 82, або за загальним телефону підтримки туристів TEZ TOUR у Франції і в Австрії +43 699 147 444 44.
  • Трансфер в Парижі не має на увазі обов'язкову наявність супроводжуючого гіда. Як правило, трансфер виконується на мікроавтобусі з російськомовним водієм.

Зустрічі регулярних рейсів в Женеві

  • Туристів, які прилітають регулярними рейсами в Женеву, зустрічають представники (водії) з табличкою TEZ TOUR (не в формі TEZ TOUR), або з табличкою з прізвищами туристів.

  • Якщо з яких-небудь причин туристи не зустрілися з представником, необхідно звернутися за загальним телефону підтримки туристів TEZ TOUR у Франції і в Австрії +43 699 147 444 44.

  • Трансфер з аеропорту Женеви не має на увазі обов'язкову наявність супроводжуючого гіда.

Процес відправки туристів

  • Для відпочиваючих на гірськолижних курортах Франції: За день до вильоту після 17:00 на рецепції готелю буде представлена ​​інформація про час виїзду в аеропорт. У тому випадку, якщо туристи не знайшли інформацію за своїм рейсом, необхідно звернутися до співробітника на рецепцію готелю або зателефонувати за загальним телефону служби підтримки туристів у Франції і в Австрії +43 699 147 44444.

  • Для туристів, відпочиваючих в Парижі: Інформація про час зворотнього трансферу надається напередодні за день до вильоту. У разі виникнення додаткових питань по від'їзду, рекомендуємо звернутися по телефону підтримки туристів в Парижі +33 783 87 82 82, або зателефонувати за загальним телефону служби підтримки туристів у Франції і в Австрії +43 699 147 44444.

  • Час виїзду з готелю призначається з розрахунку на прибуття в аеропорт до початку реєстрації рейсу, тобто за 2-3 години до вильоту рейсу.
    Туристи, що замовили індивідуальний трансфер, при бажанні можуть самі призначити час від'їзду з готелю (тільки заздалегідь). Таке замовлення приймається тільки за умови письмового зобов'язання туристів в разі запізнення до рейсу через погодні умови, затори на дорогах і т.д. взяти на себе самостійне покриття всіх пов'язаних з цим додаткових витрат.

  • Якщо турист вчасно не вийшов на свій трансфер, то гід або водій чекає його не більше 5 хвилин, після чого, отримавши письмове підтвердження від готелю і не ставлячи туриста до відома, їде в наступний готель забирати туристів, щоб не запізнитися в аеропорт. Зпізнивші туристи самостійно добираються в аеропорт, а також самі несуть всі додаткові витрати.

  • Після прибуття в аеропорт туристи проходять митний контроль і реєстрацію на рейс. У разі виникнення проблем в аеропорту туристи повинні звернутися до місцевого представника, а при його відсутності зателефонувати за телефоном служби підтримки туристів у Франції і Австрії +43 699 147 44444.

Перетягніть прапор в потрібну точку на карті
OK
На календарі можна вибрати будь-який період вильоту не обмежуючись ± 3 днями, для цього достатньо перейти на вкладку "Період вильоту"
OK