Трансфери

Файли для завантаження

Файли для завантаження

  1. Ціни на групові трансфери сезону 2019 №1 (дата публикації 01.11.2018)
  2. Ціни на групові трансфери сезону 2019-2020 №1 (дата публикації 30.07.2019)
  3. Ціни на групові трансфери сезону 2020 №1  (дата публикації 31.07.2019)
  4. Ціни на індивідуальні трансфери сезону 2019-2020 №1 (дата публикації 31.07.2019)
  5. Ціни на VIP-трансфери сезону 2019-2020 №1 (дата публикації 31.07.2019)
  6. Ціни на міжготельні трансфери сезону 2019 (дата публикації 29.07.2016)

Туристи з тваринами на групові трансфери не допускаються!
Важливо! У період 05.11.2018 - 20.04.2019 в зв'язку з зимовим сезоном не всі трансфери супроводжуються гідами.
Інформаційна підтримка туристів надається по телефону, вказаному на інформаційному конверті, який гості отримують після прибуття в аеропорт Ларнаки.
В регіоні Пафосу оперативне обслуговування клієнтів відбувається тільки по телефону.


Порядок проведення трансферів (всі види)

Фірмовий автобус TEZ TOUR - тепер і на Кіпрі!

I. Зустріч туристів в аеропорту

  • Вийшовши з літака, туристи потрапляють в будівлю аеропорту і проходять паспортний контроль (необхідно пред'явити паспорт і при необхідності роздруковану про-візу).
  • Після паспортного контролю, туристи отримують багаж на транспортній стрічці.
  • На виході з аеропорту проводиться митний контроль. Зазвичай туристи проходять його практично без перевірки, через зелений коридор, але деяких можуть вибірково перевірити.
  • У зоні зустрічаючих туристів зустрічає співробітник компанії TEZ TOUR з табличкою і вказує на номер очікує автобуса.

Компанія TEZ TOUR не несе відповідальності за забуті речі в автобусах або салоні літака, про що гіди неодноразово нагадують туристам під час переїздів.

II. Груповий трансфер передбачає суворе дотримання за розкладом автобуса з аеропорту по готелям. Груповий трансфер не має на увазі наявність супроводжуючого гіда при малій кількості людей. Групові трансфери проводяться на комфортабельних автобусах двох типів: на 21 і на 55 чол. Всі автобуси обладнані кондиціонерами.

III. Індивідуальний трансфер передбачає суворе дотримання в один готель без підсадки інших туристів, і не має на увазі обов'язкову наявність супроводжуючого гіда. На звичайні індивідуальні трансфери надаються мікроавтобуси з кондиціонером. Легкові автомобілі або будь-який інший транспорт потрібно замовляти заздалегідь.

IV. Якщо туристи прилітають не на рейсах компанії TEZ TOUR, прохання повідомляти всі номери рейсів з літерним кодом рейсу. Без цього коду ми не завжди можемо дізнатися час прильоту і відльоту рейсу і, відповідно, не можемо гарантувати своєчасну зустріч туристів.

V. Процес відправки туристів

  • За день до вильоту для туристів, які замовили груповий трансфер, на Інфостенд компанії TEZ TOUR розміщується інформація про час від'їзду автобусів з готелю.

  • Для туристів, які замовили індивідуальний трансфер, висилаються факси на номери кімнат туристів, які персонал готелю доставляє в кімнату. 

  • Час призначається з розрахунку на прибуття в аеропорт до початку реєстрації рейсу, тобто за 2-2,5 години до відльоту рейсу. Туристи, які замовили індивідуальний трансфер, за бажанням можуть самі замовляти час від'їзду з готелю, в межах розумного.

  • У день від'їзду в призначений час прибуває автобус з гідом, за умови, що його не затримали туристи з попереднього готелю. Якщо турист вчасно не вийшов на свій трансфер, то гід чекає його не більше 5-7 хвилин і їде в наступний готель забирати туристів, щоб не запізнитися в аеропорт. Туристи які запізнились добираються в аеропорт самостійно.

  • Після прибуття в аеропорт туристи проходять реєстрацію на рейс, в цьому їм допомагає представник компанії TEZ TOUR в аеропорту. З усіма проблемами треба звертатися саме до нього. Також можлива упаковка і завчасне зважування багажу за додаткову плату.

  • Після реєстрації і до проходу в зону паспортного контролю туристи можуть оформити повернення податку «Tax Free» (в аеропорту є таблички зі стрілками, що вказують на офіс).

  • Далі туристи проходять в зону паспортного і митного контролю.

  • При наявності часу можна відвідати магазин безмитної торгівлі Duty Free.

  • Увага! Посадка на літак починається за 40 хвилин до зазначеного часу вильоту. Для посадки в літак туристи проходять до зазначеного у квитку номеру виходу (GATE), сідають на свій рейс і відлітають.

VI. При вимушеному переїзді з готелю в готель факс відправляється на номер кімнати туристів напередодні вечері. Персонал готелю доставляє цей факс в номер. Готельний гід також зв'язується з туристами для повідомлення інформації.


Порядок проведення VIP-трансферів з аеропорту Ларнаки або Пафосу в готель

I. Зустріч туристів в аеропорту

  • Вийшовши з літака, туристи потрапляють в будівлю аеропорту і проходять паспортний контроль (необхідно пред'явити паспорт і при необхідності роздруковану про-візу).

  • Після паспортного контролю, туристи отримують багаж на транспортній стрічці.

  • На виході з аеропорту проводиться митний контроль. Зазвичай туристи проходять його практично без перевірки, через зелений коридор, але деяких можуть вибірково перевірити.

  • У зоні зустрічаючих туристів зустрічає співробітник компанії TEZ TOUR з іменною табличкою, допомагає з транспортуванням багажу до замовленого автомобілю.

  • Водій також інформує туристів про час першої зустрічі з готельним гідом і надає допомогу при заселенні в готель.

II. Процес відправки туристів

  • Увечері за день до відльоту гостям, які замовлять VIP-трансфер, відправляється в номер інформаційний лист, в якому вказується час від'їзду з готелю. Час призначається з розрахунку на прибуття в аеропорт до початку реєстрації рейсу, тобто за 2-2,5 години до відльоту рейсу. 

  • Туристи, що замовили VIP-трансфер, за бажанням можуть самі призначати час від'їзду з готелю в межах допустимого. Про час виїзду та номер автомобіля туристів також інформує готельний гід.

  • Після прибуття в аеропорт туристам допомагають з транспортуванням багажу від автомобіля до стійки реєстрації на рейс. Також можлива упаковка і завчасне зважування багажу за додаткову плату.

  • Реєстрація на рейс на стійці реєстрації авіакомпанії. Отримання посадкового талона.

  • Після реєстрації і до проходу в зону паспортного контролю туристи можуть оформити повернення податку «Tax Free» (в аеропорту є таблички зі стрілками, що вказують на офіс).

  • Далі туристи проходять в зону паспортного і митного контролю.

  • При наявності часу можна відвідати магазин безмитної торгівлі Duty Free.

  • Увага! Посадка на літак починається за 40 хвилин до зазначеного часу вильоту. Для посадки в літак туристи проходять до зазначеного у квитку номеру виходу (GATE), сідають на свій рейс і відлітають.

Перетягніть прапор в потрібну точку на карті
OK
На календарі можна вибрати будь-який період вильоту не обмежуючись ± 3 днями, для цього достатньо перейти на вкладку "Період вильоту"
OK